Aantal stemmen 1283
Is dit jouw favoriet?
Terug naar overzicht Maastricht

Puck en Juul Knols

Broer Juul (2001) en zus Puck (2003) zijn al sinds 2015 als vrijwilliger aan de slag op allerlei sociale gebieden. Effectief altruïstisch ingesteld, kritisch, vernieuwend, confronterend en bevrijdend werken zij met hun laagdrempelige projecten aan het mooier maken van de eigen omgeving.

Een voorbeeld daarvan is Juupu, de inzamelingen op middelbare scholen. Hiermee geven Juul en Puck uiting aan waar burgerschap over mag gaan: doe eens iets voor een ander zonder er iets voor terug te vragen. Het succes van het initiatief toont aan hoe de kracht van eenvoud omarmt wordt. Het doel: jongeren bewust maken van de invloed die zij uitoefenen door het ondersteunen van lokale sociale initiatieven.

Help jij Puck en Juul naar de finale?

Vind jij dat Puck en Juul de titel Erelid van De Vereniging Limburg 2018 verdienen? Tot en met 21 oktober kan iedereen zijn stem uitbrengen op zijn favoriet. Je kunt maar één keer stemmen. De 3 genomineerden met het hoogste aantal stemmen gaan door naar de finale. Op 29 november wordt het erelid benoemd tijdens het 'Wij zijn Limburg' Festival.