Aantal stemmen 950
Is dit jouw favoriet?
Terug naar overzicht Sittard

Monique van Heesch-Webers

Monique is al sinds 1993 werkzaam als verpleegkundige, en sinds 2003 werkzaam 'ín de wijk'. Zij heeft echt een hart voor mensen! Sinds december 2017 is zij druk bezig om, naast haar eigen werk, de bewoners van twee straten in haar wijk, te verbinden. dit om aan te geven dat, wanneer mensen elkaar eenmaal kennen, de vraagverlegenheid zal afnemen! Zij is er van overtuigd dat er een preventieve werking uitgaat van het omkijken naar je naasten. Als vrijwilliger verbindt ze kwetsbare wijkbewoners in een burenhulpopzet. Ook bezoekt zij de mede-wijkbewoners in verpleeghuizen of ziekenhuis.

Deze kanjer zorgt voor positiviteit en verbinding!

Help jij Monique naar de finale?

Vind jij dat Monique de titel Erelid van De Vereniging Limburg 2018 verdient? Tot en met 21 oktober kan iedereen zijn stem uitbrengen op zijn favoriet. Je kunt maar één keer stemmen. De 3 genomineerden met het hoogste aantal stemmen gaan door naar de finale. Op 29 november wordt het erelid benoemd tijdens het 'Wij zijn Limburg' Festival.