Aantal stemmen 296
Is dit jouw favoriet?
Terug naar overzicht Horst aan de Maas

Imke Emons

Imke zet zich enorm hard in voor andere gezinnen met een ziek of chronisch ziek kindje. Ze zet zichzelf ondanks haar gezondheidsproblemen altijd aan de zijlijn en verdient het om zelf een keer in het zonnetje gezet te worden. Ze zet zich zo in voor haar stichting dat ze zichzelf vaak vergeet.

Imke heeft ondervonden hoe zwaar het is een chronisch ziek kind te hebben - zelfs twee. Zij is daarom Stichting Liva gestart om anderen in zo'n situatie te helpen in woord en vooral ook daad. Niet alleen in Limburg maar in heel Nederland! Op 23 september jl. won Imke de Gouden Venus van Milo gewonnen als meest inspirerend persoon van Nederland.

Als iemand het verdient is zij het!

HELP JIJ Imke NAAR DE FINALE?

Vind jij dat Imke de titel Erelid van De Vereniging Limburg 2018 verdient? Tot en met 21 oktober kan iedereen zijn stem uitbrengen op zijn favoriet. Je kunt maar één keer stemmen. De 3 genomineerden met het hoogste aantal stemmen gaan door naar de finale. Op 29 november wordt het erelid benoemd tijdens het 'Wij zijn Limburg' Festival.