Onze Buurt

Terug naar overzicht Onze Buurt Award

Maak kans op tienduizenden euro’s voor jouw buurt

Ze stralen nog, als ze het hebben over de prijsuitreiking van Onze Buurt 2016. Zo’n twintig dames van Moedercentrum Maximina stonden juichend als een stel tieners op het podium, toen ze hun cheque van €45.000 in ontvangst namen. Niet alleen vanwege het geld, ook omdat de prijs zo’n waardering uit spreekt. De trots is er nog steeds, het geld is inmiddels besteed: de dames bouwden de Donderse Wereld Keuken. En die keuken wordt goed benut.

Video: Terug naar MC Maxima

Onze Buurt Award

Aan Onze Buurt Award kunnen bewonersgroepen, buurthuizen, dorpsraden, wijkplatforms, straatcomités, vriendenclubs, verenigingen of bewonerscommissies meedoen die in Limburg gevestigd zijn. We vinden het belangrijk dat mensen in wijken samen werken aan de verfraaiing van de omgeving en onderlinge contacten opzoeken. Daarom reiken we elk jaar maximaal 50.000 euro uit aan het beste buurtplan. Inschrijven voor Onze Buurt Award 2018 kan tot 31 augustus via dit formulier. De winnaar wordt eind november bekend gemaakt.