Ook een inspirerend verhaal?
Deel mee
Werken

Dennis doet de diepvries

Dennis werd tijdens zijn jeugd getroffen door een virus, waardoor hij zijn hoofd niet meer recht kon houden. Met een apparaatje in zijn nek, zorgen de spieren er nu toch voor dat Dennis kan functioneren. Ondertussen heeft de Vaalsenaar zich opgewerkt in de supermarkt, waar hij volledig zelfstandig de diepvriesafdeling beheert.

Even wennen

"Het was in het begin even wennen voor de collega's natuurlijk, omdat ze niet precies weten wat je hebt. Maar in de tijd heeft dat prima uitgewerkt, dat ze allemaal begrip hebben voor wat ik heb", zo zegt een tevreden Dennis. Door de krapte op de Limburgse arbeidsmarkt is het cruciaal dat jongens als Dennis actief zijn. Dat er gekeken wordt naar wat ze kunnen, en niet wat hen beperkt.

Video: Dennis doet de diepvries

Zo werkt Limburg

Meer Limburgers aan het werk, duurzame immigratie, leven lang leren, het goede voorbeeld geven en gezamenlijke bewustwording. Dat zijn de kernbegrippen in het Aanvalsplan ’Zo WERKT Limburg! van de Provincie Limburg, een strategie voor een beter functionerende arbeidsmarkt. Lees meer>

Ook een inspirerend verhaal?
Deel mee