Wil je meer weten of iemand nomineren?
Naar verkiezing

Leiderschap
Terug naar overzicht Verkiezing

Wie wordt het Erelid van De Vereniging Limburg?

Ken je iemand die op een buitengewone manier bijdraagt aan een gezonder, gelukkiger en vitaler Limburg? Een frisdenker die buiten de gebaande paden gaat, omdat hij of zij vindt dat het beter kan? Een aanpakker die altijd klaar staat voor een ander? Iemand die ouderen in het verzorgingshuis aan het lachen maakt? De mensen in de buurt weer bij elkaar brengt? Iemand die al z’n energie steekt om anderen te helpen? Wij zijn op zoek naar hen!

Frisdenkers en aanpakkers

We zijn op zoek naar de frisdenkers en aanpakkers in Limburg. Ze doen iets omdat niemand anders het doet, omdat ze vinden dat het beter moet en kan. Om anderen te inspireren, uit te dagen of verder te brengen. En ze verdienen het om ook eens zélf in de spotlight te staan. Ken je zo iemand? Meld hem of haar dan aan!

Finalisten

Van 24 september tot en met 7 oktober 2018 kun je iemand nomineren. Hierna kan het publiek stemmen op zijn favoriet. De 3 genomineerden met de meeste publieksstemmen, gaan door naar de finale. Van hen maken we een korte videoreportage die gebruikt wordt voor de campagne op de social media-kanalen van De Vereniging Limburg. Het is natuurlijk de bedoeling dat de finalisten zoveel mogelijk publieksstemmen verzamelen.

Benoeming

Op 29 november 2018 wordt tijdens het ‘Wij zijn Limburg’ Festival bij Cultuurwerkplaats Zeezicht te Heerlen de winnaar van de verkiezing bekend gemaakt.