Festival in 1,5 minuut

Bekijk video

Festival Wij zijn Limburg

Op 29 november 2018 vond het festival Wij Zijn Limburg plaats. Zo'n driehonderd mensen lieten zich in Cultuurwerkplaats Zeezicht in Heerlen inspireren door de vele mooie initiatieven voor een vitaler Limburg.

Magazine

Voor iedereen die er niet bij was, én voor wie deze bijzondere dag nog eens wil herbeleven maakten we dit online magazine. Proef de sfeer, lees en kijk!

Wout van Wengerden was de keynote spreker op het festival. Hij sprak met veel deelnemers en maakte daarvan deze vlog.

Limburg dat zijn wij!

De Vereniging Limburg is een initiatief van de Provincie Limburg ter ondersteuning van de Sociale Agenda Limburg 2025. Gezondere en vitalere Limburgers is waar we voor gaan. Samen met onze partners hebben we al veel in beweging gezet op weg naar die trendbreuk in gezondheid en participatie. En we zetten deze koers voort door elkaar te inspireren en verbindingen te leggen. Hoe meer ambassadeurs, verbindingsofficieren en pioniers, hoe sneller de olievlek zich verspreidt. Want, Limburg dat zijn wij!

Foto's: Luc Lodder