Wanneer & waar

Datum: donderdag 29 november 2018
Tijd: 13.30-19.00 uur (vanaf 18.00 uur netwerkborrel)
Locatie: Cultuurwerkplaats Zeezicht, Schelsberg 94, Heerlen
Meld je hier aan

Heb je vragen of opmerkingen?

De Vereniging Limburg presenteert:

'Wij zijn Limburg' Festival

Zoveel mensen en initiatieven zetten zich elke dag in voor een gezonder en gelukkiger Limburg. Tijd om hen een keer in de spotlight te zetten. Dat (en meer) doen we op 29 november, tijdens het festival ‘Wij zijn Limburg’.

Trendbreuk

De Vereniging Limburg is een initiatief van de Provincie Limburg ter ondersteuning van de Sociale Agenda Limburg 2025. Gezondere en vitalere Limburgers is waar we voor gaan. Samen met onze partners hebben we al veel in beweging gezet op weg naar die trendbreuk in gezondheid en participatie. En we zetten deze koers voort door elkaar te inspireren en verbindingen te leggen. Hoe meer ambassadeurs, verbindingsofficieren en pioniers, hoe sneller de olievlek zich verspreidt. Want, Limburg dat zijn wij!

De parels van Limburg

Tijdens het festival ‘Wij zijn Limburg’ maak je kennis met de parels van Limburg. Onze provincie barst van het talent en dat geven we graag het podium. We ontmoeten elkaar, delen kennis en gaan in gesprek over de uitdagingen van de toekomst. Daarnaast wordt tijdens het festival bekendgemaakt welk wijkproject de 'Onze Buurt' Award wint en benoemen we het Erelid van De Vereniging Limburg.

Gevarieerd programma

Cultuurwerkplaats Zeezicht is de perfecte locatie voor ons gevarieerde programma met boeiende sprekers, waaronder Wout van Wengerden, voormalig Nederlands kampioen polsstokhoogspringen en initiatiefnemer van Kwetsbare Held. Je gaat ook zelf aan de slag met de thema’s van de Sociale Agenda.

Voor wie?

Voor iedereen die bijdraagt (of wil bijdragen) aan een vitaler Limburg! Zoals de professionals en vrijwilligers achter de vele sociale initiatieven en de maatschappelijke organisaties in onze provincie. Maar ook anderen die inspiratie op willen doen, zijn van harte welkom.

Vol is vol

We kunnen maximaal 300 mensen verwelkomen. Dus meld je snel aan. Je krijgt uiterlijk 12 november een definitieve bevestiging van deelname.