Ook een inspirerend verhaal?
Deel mee

De Vereniging Limburg

Over het leven van Limburgers, vóór het leven van Limburgers

In 2025 willen we dat Limburgers gezonder en gelukkiger leven. Daar gaan we voor. Een vitale samenleving met gelijke kansen voor iedereen in onderwijs, arbeidsmarkt en maatschappij. Een provincie waarin iedereen meedoet en meetelt. Dat bereiken we niet alleen, maar samen met alle Limburgers. Met jou dus! Het begint met een beetje aandacht voor jezelf én voor een ander. Zo verenigen wij Limburg.

Wij zijn Limburg

Er is in Limburg veel om je zorgen over te maken, maar er gebeurt ook veel goeds. Achter al die goede dingen zitten mensen. ‘Wij zijn Limburg’ maakt die mensen zichtbaar. Door hen in de spotlight te zetten, successen te vieren en anderen te inspireren ook in actie te komen.

DOE MEE!

Op dit platform delen we kennis, brengen we de verhalen van die Limburgers bij elkaar. In woord en beeld. Verhalen uit het leven van Limburgers, vóór het leven van Limburgers. Als bron van kennis. Als bron van inspiratie.
Doe mee! Deel de verhalen op dit platform, gebruik de hashtag #wijzijnlimburg of stuur een eigen initiatief in. Want Limburg, dat zijn wij!

De Vereniging Limburg is een initiatief van de Provincie Limburg ter ondersteuning van de Sociale Agenda 2025.

Video: Wat houdt de Sociale Agenda Limburg 2025 in?