Zonnebloemauto Hoensbroek

Hoensbroek

Beschrijving

De Zonnebloemauto kan op verschillende locaties gehuurd worden en is geschikt om een rolstoel of scootmobiel in mee te nemen.
Mensen die gebruik maken van een rolstoel of scootmobiel, kunnen vaak niet zelf bepalen hoe laat ze ergens heen gaan en met wie. Laat staan dat ze spontaan kunnen beslissen later naar huis te gaan, omdat het nog zo gezellig is. De Zonnebloem startte daarom met het verhuren van de Zonnebloemauto. Een comfortabele rolstoelhuurauto , waar naast de persoon in de (elektrische) rolstoel nog plaats is voor vier andere personen (inclusief bestuurder). Op deze manier kun je in heel Nederland gaan waar en wanneer je wilt. Zelfs in de meeste Europese landen kun je met de Zonnebloemauto de weg op!

De Zonnebloemauto is speciaal voor mensen die gebruik maken van een (elektrische) rolstoel of scootmobiel en hun omgeving. De persoon in de rolstoel zit achterin de auto. Iedereen met een rijbewijs B zonder beperkte rijbevoegdheid mag in de Zonnebloemauto rijden. De auto is handgeschakeld en de bediening is verder niet aangepast. Maak je gebruik van een scootmobiel dan dien je plaats te nemen op één van de passagiersstoelen.

E-mailadres: zonnebloemauto@welzorg.nl

Welzorg auto op Maat